Rabu, 23 Mac 2011

Catatan Harian

assalammualaikum you all....sihat ke hari nie...dah lunch ke??? hari nie subject microb tak de la tension sangat nak blaja coz madame byak bercerita...kan elok kalau madame tue tiap2 hari mcm tue..tak de la aku stress sgt nak masuk class die...semalam 1 hari suntuk tak de clas coz medical lab day...n hari nie ade lagi mybe hari nie last kot...aku pun tak brape tau sgt...class byak cancel lak tue...tadi madame lepas kan kite org awal suoh g lab tgk function tue tapi aku melencong g malmal computer....ape g aku on la blog...dah tak tau nak uat pe...so tulis je la ape yang patut...hahahhaha ape-ape pun kepada pembaca blog yang dah lame join blog nie tlg la ajar kan eh...coz tak brape tau sangat tentang blog nie...nie pun nak mencuba...tak salah kan klu kite mencuba benda baru....bengagng tul lepas satu lab satu lab aku g..macam nak je suoh masterskill nie uat lab computer banyak-banyak...hhhahaha.. nak tggu class pun lame g kul 3 kot....erm k la aku pun dah tak tau nak membebel ape...kalau membosan kan baca blog aku nie aku tak kisah...nie blog aku bkn blog korg...huhuhuhu... ape-ape pun yang pasal times square part 2 tue aku tak dapat cite abis...coz line brodband aku lembab...ari tue dah abis taip n dah uplood gambar...dah lah lembab...geram tul aku masa tue...so tgk r klu aku rajin aku sambung k...hahhaah k la assalammualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan