Khamis, 24 Mac 2011

My Family


assalammualaikum u all dan selamat malam....selama nie aku asyik cerita tetang kawan aku je kan so malam nie aku nak bercerita tentang keluarga aku...aku mempunyai 5 orang ahli keluarga...Sekarang dah ade 6 orang ahli keluarga.. keluarga aku kecik je...ayah aku yang belakang tue name nye Baharudin bin Suboh...sekarang dah pencen so duk umah je la...kadang2 ayah selalu g kebun bile ade masa terluang...ayah aku nie tak berapa sihat sangat coz ade penyakit serangan jantung...tapi alhamdulillah coz dah uat
pembedahan...tapi tak leh uat kerja kuat sangat..Yang baju merah tue pulak ibu kesayangan aku name nye Hasnah bt Wahab..ibu kerja sebagai Guru di sebuah sekolah menengah dekat Gemencheh...aku selalu rindu kan masakan die bile aku strat belajar kat Kuala Lumpur nie...Bagi aku ibu adalah segala2 nye bagi aku...Tanpa ibu aku tak leh idup...walaupun aku duk berjauhan ngan ibu aku selalu fikirkan nye coz sekarang ibu tinggal bertiga je kat umah ngan adik laki aku yang baju kuning tue...name dia Muhammad Nuruddin Naim bin Baharudin...panjang kan name adik aku...die nie ngan aku pantang jumpa asyik gaduh je...sama lah ngan akq aku...hahhhaha tahun nie adik aku ambik SPM... ntah mcm ne la keputusan die....tapi aku tak risau sgt..... dalam adik beradik aku die la yang paling pandai...cehwah mesti adik aku bangga kalau aku tulis macam nie...hahahha...yang duduk tue kakak sulong aku Nor Fazilah bt Baharudin...die sekarang kerja sebagai jurulatih PLKN kat kelantan...dlu dekat Port Dickson...lepas kahwin die ikut la suami die yang pakai baju biru tue...abang ipar aku Mohd Sabri bin Suhaimi...sejak kakak aku kahwin n duk berjauhan ngan aku n family selalu gak aku rindu kat die tapi aku tak tau la die rindu ke tak kat aku...bile jumpa je mcm anjing ngan kucing...akak aku nie ngam ngan adik aku tapi bile akak aku tak de tau lak adik aku cari aku...hahhahah...walaupun aku ngan akak aku asyik bergaduh aku tetap sayang akak aku....tapi ade masa bile aku tgk sepasang kakak n adik kuar bersama n bergurau senda jealous lak aku...kadang-kadang terfikir gak kalau la kak long aku tue mcm tue kan best...ermmm eh aku nie nak cite sedih2 lak....ape2 pun aku sayang sangat ngan keluarga aku...k la u all dah lewat malam nie...aku nak tido besok ade exam midsem...good night 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan