Sabtu, 19 Mac 2011

Shoping dengan member satu umah

aku dengan member aku cadang nak kuar g midvalley...pagi tue kitorg memang bersiap lame sangat sampai kawan kite orang name paan tggu berjam2 kat bawah...aku masa tue duk pening fikir nak pakai  bju ape...dah r bawak bju ckit je...nak tak nak aku pakai la blaus yang no bad la...asal kan aku pakai baju daripada tak pakai langsung...hahhahh....sebelum g Midvalley kiteorg g bandar tasik selatan...kat situ aku ngan kawan aku g kat terminal yang baru uat...dekat situ kiteorg nampak kedai jual bermacam2 tudung...ape lagi aku nie pantang namapak benda yang aku suka...so aku bli r 2 jenis tudung...boleh tahan r harga die...murah n lawa lak tue...tapi korg jangan sangka yang beg kertas CK tue bkn nye minyak wangi k...sebennar nye tue la Beg yang kitorg bli tudung tue..lepas je round dekat situ kitorg g bli tiket nak ke Midvalley...sementara tggu train aku ngan kawan2 aku sempat lagi posing...klu korg tak percaya korg tgk la pic2 kiteorg nie..hhhuuhu

aku n yuliana

najmi n yuliana
adila n aku
kawan-kawan aku nie semua gile bergambar...aku mmg tak suka ambik gambar tapi bile join ngan kawan2 aku nie jadi minat bergambar lak...huhuhu...sampai je kat Midvalley aku dah rambang mata...aku nie pantang nampak barang yang aku berkenan comfirm aku nak bli...tapi masa aku kuar tue my pulus tak banyak sgt so tak de la bli barang sangat....dlu sebelum blaja aku keje...bile cuti selalu g shoping ngan kwn2 aku...strat situ aku nie gilr shoping...jalan punya jalan aku nampak padini...masa tue lak aku nampak abaju yang aku suka tapi tak dapat bli..:-( tak pe aku sabar je...tgk la nnt ble dapat duit PT aku shoping puas2... tapi aku nie pelik sikit...bli baju tapi tak pakai...nie la aku kalau korg nak tau...aku nie suka mengumpul je..tapi tak pandai nak guna...membazir je kan...erm...klu korg nak tau tak cukup bergambar kat ktm kiteorg bergambar lagi kat Midvalley..so pe kate korg tgk pic kiteorg yang gile bergambar nie..

adila
najmi

aku n yuli
masa nie ntah mcm ne mamat india nie leh menyelit lak kat blakang tue...sibuk btul...hahahha..tau la nak ambik gambar ngan kiteorng...tapi ckp la kan so tak payah nak menyelit2...hahhah (perasan tul aku nie) kiteorg shoping time happy velentine day....so ramai couple keluar g shoping masa tue...cuma kiteorg je yang single...single ke????? hahhaha mcm tak caye je...so korg semua percaya kan kiteorg nie mmg gile bergambr..ngah2 berjalan tue aku jumpa lak ngan letcure aku...tapi aku tak tegur just terserempak mcm tue je..n die pun tak perasan aku...bile masuk kedai buku baru perasan nak tak nak aku tegur je la...tak pernah2 aku bli buku motivasi hari tue aku blh bli lak...tapi tak baca2 sampai sekarag...sementara tggu member aku bli bku aku lepak kat luar kedai tapi leh lak posing ambik gambar...nak tgk tak...korg tgk la erk...klu tak nak paksa kan gak diri tue supaya tgk...hahahahha


dah penat berjalan kiteorg nak blik tapi sempat lagi berposing...pening kepala korg klu berjalan ngan kiteorg yang gile kan bergambar nie...hahhaha 

me n housemate

me n paan

pas nie nnt kan cerita kiteorg g masjid indie n times square...huhuhu thanks sesape yang sudi baca n ikut blog nie...








2 ulasan:

  1. perhhh.. xbole blah siot org jasin nie..heeeeee

    BalasPadam
  2. hahahha biasa r jalan nye pasal no 1 hooooo...huuuhuh

    BalasPadam