Sabtu, 26 Mac 2011

Catatan Harian

Assalammualaikum u all....dah tido ke? atau ngah tgk tv? tak pun ngah study..tadi member umah aku tak jdi g Lok Yat coz jauh...n diorg decide nak g Times Square je...tapi yang g cuma Adila N Najmi je...Yuliana tetiba tak nak g...aku tak tau la sebab pe...maybe nak teman kan aku kot...hahahha... ari nie ibu datang bawak lauk kegemaran aku sambal udang...n tak lupa jugak sayur kangkung dengan ayam panggang...sedap nye...n terubat gak la rindu aku kat family...n way nie la lauk yang my mom anta...sedap ooo




    korg mesti terliur kan...hahahahha klu tak terliur tak pe...aku tak kisah...yang penting aku suka...hahhaha...
k la u all aku pun dah ngantuk nak tido...see u next blog k...gud nite everyone...have a nice day...assalammualaikum...

4 ulasan:

  1. ma iii..
    Nak!!!!!.. x kan tayang je kot.. hulur2 lah..hntr at umah C-4-19 ye..
    delivery..heehehehehe

    BalasPadam
  2. hhahahha ibu akq tak uat service delivery...lauk nie cuma anak die nye je...hahahahhah

    BalasPadam
  3. hahhahah..ngok kak mar!!!!! hahahhaha...

    BalasPadam