Ahad, 3 April 2011

hari nie happy sangat2

assalammualaikum u all...dah lunch lum...Ari sabtu aku kuar ngan member aku lynn, fira n my housemate...seronok gak la...abis la jgak duit poket aku...pas blik aku call my mum tapi die bising coz aku bli barang banyak sangat...die takut duit aku abis...aku nie tak uasah ckap r kalau shopping tak ingat dunia...so kepada laki2 yang nak knl ngan aku tolong sedia kan duit yang banyak k...hhahaha aku gurau je la...aku tak biasa guna duit laki nie melain kan die yang bagi...huhuhu...semalam aku g date ngan some body...happy sangat...hari tue tak dapat mkn McD coz member tersilap beli so semalam dapat gak mkn...best siot hingga menjilat jari...than mlam lak aku main skype ngan kwn skype aku...sampai kul 2 lebih...tak ingat dunia betul mardhiah nie...on9 je keje nye...hahahaha dah bosan tak tau nak uat pe so on9 je la.....

Ape2 pun sebelum aku terlupa aku nak ucap kan thanks kat member aku coz touch-up kan aku....nway cantik sgt2 aku suka..love u to all....aku syang korg sangat2...Hari nie g class mcm tak bermaya tapi aku bersemangat kan jugak....korg nak tau tak aku happy sangat2 time class behavior science coz miss ade tanye soalan kalau korg ade kawan yang suka pau n suka ckap mcm die yang bagus yang mane satu korg akan pilih?? so miss aku pilih yang suka paw coz tak tahan nak dgr cite yang membosan kan...yang membangga kan fimaly n barang ape yang dibeli...member aku mmg terkena la sejibik ape yang miss ckap kan....coz die nie suka bangga2 kan tempat n barang yang dibeli...kadang2 aku naik meluat n bosan ngan die..tapi sekarg die dah leh kawal percakapan die...mane tak nye lama gak la aku tak bercakap ngan die...aku bukan ape aku dah sakit telinga dgr cite die yang mcm bagus sangat...n mcm aku bru idup je kat dunia nie..padahal aku idup lebih lame dari die...dah r mals nak cite pasal nie...nanti hilang lak mood aku...hahahha...smesti korg tertanye2 sape budak tue kan?? tapi..bgi member aku yang ade blog nie aku rasa korg dapat tangkap pe yang aku maksud kan....hhuhuhu.... petang tdi clas microb....best gak la blajar pasal sexsual nie...hahhaha....bkan pe untuk pengetahuan kita gak....ape yang elok n ape yang tak elok...aku dah tak tau nak cite ape g...nnt klu ade story aku cite kat korg walaupun bende remeh temeh skali pun...

k u alll chow chin chow....happy your life....assalammualaikum...

2 ulasan:

  1. begeh la.. ayat pedas siot.. bg klu skit kak.. nk taw la.. pls.. heheheheh

    BalasPadam
  2. pedas ke? tang mane pedas nye?

    BalasPadam