Rabu, 6 April 2011

Aku ingin kan bidang yang aku nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalammualaikum u all...
Hari nie aku pelik r coz aku rasa mood aku pelik sikit...tetiba happy je...skrang nie aku tak tau nak tulis pe...tapi lantak r korg nak baca ke tak...aku nie tak reti sangat nak mengarang ayat nie...aku tgk member aku uat blog ade je cite nye...ape2 pun aku tak kisah la...yang penting aku ade blog...hahhahaha

Tengah ari tadi aku ade quiz cytology....bapak susah soalan nye....dah la aku baca last2 minit...tapi aku dapat jawab sikit je...sedih nye...kenapa la aku stdy last2 minit....:-(... ngah jawab quiz tue leh lak kiteorg nie berbincang sesama sendiri....banyak kali gak la kena tegur ngan madame... tapi kiteorg uat biasa je...lagi pun madame tue sporting...heheheh...

Besok?????
Mid SEm Parasite.....Oh My God!!!!!!!!!!!!!!! mcm ne nie....nak hafal name parasite dlam masa 1 hari...blh ke aku uat???? tidak....Ibu help me.....

Berhenti????
Aku rasa mcm nak berhenti study tapi difikir kan balik dah sem 4...kalau aku berhenti sem 1 lagi ok la jugak...aduh...knp la sem 4 nie susah sangat....macm mane aku nak hadapi semua nie...aku minat muzik...nie bukan bidang aku....Kenapa la my Mum tak faham kehendak aku...walaupun keturunan aku tak de terkecimpung dalam bidang muzik tapi aku minat...argh!!!!!! kalau tak aku tak de masalah nak blaja...
K la u all aku nak stdy parasite...bsk class pagi lak tue...sempat ke tak agak nye nak hafal name2 parasite nie...mintak2 hafal la...n blh jawab... 
bye2 u all

2 ulasan:

  1. ngok ngek...
    relax arr kak mar..
    lumrah kehidupan.. berni tempuh...

    BalasPadam
  2. aku ngah relak r nie...ssh kot sem 4 nie..nak2 tak lame g posting

    BalasPadam