Selasa, 26 April 2011

Risau,Tension n Macam2

Assalammualaikum every body yang sudi baca blog aku nie...korg semua ngah uat pe?...aku sekarang kat kampung...so tak tau nak uat pe aku update la blog aku nie...lagi pun dah lame tak update blog aku nie...sepatut nye aku tak balik kampung time revision week nie...tapi di sebab kan masalah kewangan aku balik la..Korg baca tajuk pun dah tau kan...aku nie sebenar nye risau pasal Posting....tapi aku nak cite pasal aku keluar ngan housemate n kawn2 aku minggu lepas...sebelum kite orng jawab test 2 kiteorg jalan2 kat jalan tar n masjid india...mcm biasa la aku ngan kawan2 aku dah lali ngan tempat tue...sebelum kuar umah aku dah set kat otak aku nie jangan beli ape2...ble sampai sana ermmmmmm tak usah cakap r...pompan biasa la...aku nie tak leh nampak barang yang dah berkenan kat hati nie...mesti nak bli...kalau korg nak kenal sangat aku nie la kan...senang je pantang nampak shoping n jualan murah(sale) erm comfirm duit abis....sampai makan pun tak de duit....hahhahha...Ibu aku dah penat berleter...tiap kali balik kg mesti ade je barang baru...hahah..nak tgk gambar kiteorg ari tue...jap  ye...










Lepas je g merayap or jalan2 ari isnin lak aku dah strat test 2 selama seminggu...tension gile...kadang2 tak semangat nk baca nota....mane tak nye berderet asyik test je...leh jem kepala otak aku nie...nak2 sem 4 nie ssh sgt2....tak mcm sem yang sebelum nie...carry mark pun cukup2 makan...lepas abis jawab test 2 ari ahad aku n ngan student MLT yang nak relist tension g karaoke kat tempat yang berdekatan ngan hostel kiteorg....




















lepas settle test tue ade praktical anatomy lak...mmg padat la jadual kiteorg....tapi nasib baik 2 ari je...masa praktical anatomy tue ingat kan senang la tapi susah gile....time microtome...nak dapat kan thin section mmg susah sgt...tapi aku tak kisah la bru first time....lepas nie mybe dah x-pert....huhuhuh...






Abis je praktical aku balik kg n tak lupa gak bawak turtle aku Sabarini yang tggal seekor je skrg nie...skrg die ngah tdo...so aku letak gambar die je la k...tak nak kacau die tdo...tadi die dh penat berjalan...huhuuuuu

Untuk tatapan Semua nie la Sabarini


K la aku dah ngantuk...jumpa lagi di blog yang akan datang...bye2 assalammualaikum




Tiada ulasan:

Catat Ulasan