Jumaat, 15 April 2011

Memang Ray

Assalammualaikum u all...ape khabar semua...di harap sihat selalu...lama gak la aku tak update blog aku nie....coz aku time de story bru aku update...biasa la bz ngan stady aku nie...nak2 tak lame g nak g posting...lagi la aku bz n risau...mane tak nye first time kot aku g posting....mcm ne la rasa nye...member2 aku sebelum nie cakap best posting so aku nye perasaan takut, bedebar campur excited 50/50...hahhaha
 aku nak story sikit...rabu malam khamis aku n the geng berkumpul untuk uat project behavior science...dah abis bincang project tue kawan aku Fira bukak cite pasal PTPTN n resit paper..aku pun mengalami masalah yang sama macam Fira nie...so Fira cadang nak serang A&R and Exam Department.....aku pun jenis tak kisah...aku follow je....malam tue aku nye perut uat hal....strat kul 4 pagi sampai la ke tengah hari...so aku tak datang class n tak dapat join ngan Fira untuk "MENYERANG MASTERSKILL"....Member sekelas aku balik2 je dri kolej terus panggil aku..."Kak mar ade story tadi...Fira jumpa Manager CPU and A&R" aku pun terkejut dengar kawan aku Najmi cakap macam tue....mane tak terkejut sampai jumpa orang2 atasan....aku nie tak berani sangat....so aku tabik kat kawan aku si Fira nie...
Lepas aku dengar story dari Najmi aku terus g umah fira....sedih gak la Fira cite sampai aku pun nak nangis...mane tak nye Fira cakap kat orang CPU tue..."kenapa uat saya macam nie...tendang saya ke sana sini....ingat saya nie ape...ble tanye A&R, die ckap kat Exam Department...Bila g Exam Depatment die ckap kat A&R...ingat saya nie ape ke hulu ke hilir...pas tue layan orang mcm nak tak nak...bila anak Dato n Tan Sri layan ko main baik skali...pijak semut pun tak mati...bila anak pengawal macam saya layan mcm nak tak nak je..." Helo Masterskill jangan nak pandang rendah kat anak pengawal macam kite org nie...walaupun kite orang nie anak pengawal kite orang masih berminat nak belajar k...Yang aku pelik nye orang yang berlainan bangsa leh layan kite ngan baik tapi bangsa kite layan kite ngan kurang ajar sekali...jangan nak berlagak la wei keje kat citu....makan gaji buta je uat pe...mane g Etika kerja korg???? Sebelum aku terlupa ngan minah g sorg nie...manager MLT tak abis2 nagn intiparti die "SABAR" sampai bila kiteorg nie nak bersabar...sabar ade had nye... kalau mcm nie la perangai pekerja2 Masterskill n sikap korg ngan layanan korg kat student kiteorg leh uat laporan kat paper la.... dah la aku malas nak cite panjang....nway Fira akak kagum ngan keberanian ko...sorry coz tak dapat join masa korg "SERANG MASTERSKILL" 
k la u all aku out dlu....tak lame g aku ade test 2 n final...doa2 kan aku leh uat ye...amin.... assalammualaikum semua....bye2 tata titi tutu...huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan