Khamis, 21 April 2011

Kematian kura2 kesayangan ku...

Assalammualaikum u all....
korang semua ngah uat pe skrg???? aku sekarang kat lab computer sementara menunggu class anatomy...Agak lama gak la aku tak update blog aku nie...nak kata banyak kisah, rasa nye banyak kot...
First aku nak cite pasal test 2 behavior science ari tue....aku ngan group aku uat drama pasal budak perempuan yang berubah menjadi tomboy disebabkan seorg lelaki...drama nie agak menarik jugak la...nnt aku letak picture semasa kiteorg uat drama nie...bak kata pengarah2 di Malaysia nie "Di sebalik tabir".

Barisan Pelakon
Pelakon Utama
Sofi @ Zarill
Baju warna merah memegang watak Amanda...nama nak power..huhu gurau je cik Wana


Zaidi pakwe kepada Amanda...dalam masa yang sama Zaidi ada hubungan ngan Zarill gadis yang berpewatakan tomboy.



Yang sebelah Zarill nie kawan karib nye kak Erney


Nie pulak ayah n ibu kepada Zarill atau pun nama sebenar nye Sofi...


Nie masa babak last..

So dipendek kan cite Zarill bunuh diri sebab tertekan dengan percintaan dan keluarga yang tidak dapat menerima nye...

Second lak...ari ahad lepas 17.4.2011 aku kirim kat member aku suoh bli turtle sepasang...turtle aku tue member aku bagi nama Sabarini n Sabarunu...so aku pun tetap kan la nama nye Sabarini n Sabarunu...Yang kesian nye turtle aku yang jantan tue istimewa cikit...coz kaki belakang dua2 tak de...di pendek kan cite...masa bagun dri tido aku nak tukar air turtle aku...aku tgk turtle tue ngah tido g tapi yang betina si Sabarini nie bila angkat mata terus buka...yang aku pelik si Jatan "ARWAH" Sabarunu nie bila angkat tak bukak mata...aku tanya member aku tapi member aku ckap idup g...aku biar kan la...bila aku balik dari kolej tegok turtle tue stay g tutup mata....Hati aku rasa macam tak sedap je...so aku terus g umah lynne..nak tanya samada turtle tue hidup g ke tak coz die pernah bela kura2...Last2 lynne ckap "dah mati la kak mar"...sedih nye...kenapa la dia g begitu cepat sekali....aku n kawan aku Eton g la tanam kat bawah...masa tanam tue pun bayak kali aku tanye kat Eton..."Hidup lagi tak turtle nie...kalau aju tanam tetiba hidup macam ne lak...aku redho je la...setiap bende idup mesti akan ati jugak akhirnye...so aku serta kan la gambar turtle aku walupun Sabarunu dah tiada.,,,,


yang bawah tue dah arwah...:-((((


yang kanan tue Sabarini

comel kan turtle nie...k la u all aku nak out lu...assalamualaikum





Tiada ulasan:

Catat Ulasan